Hoe gaan wij te werk?

Wij hechten veel waarde aan nauw klantencontact en zorgen gedurende het gehele proces voor directe communicatie, en op basis van specialistische expertise verzekeren wij jou van het ultieme comfort!

Empty Date

1. Contact

Na het invullen van het contactformulier nemen wij telefonisch contact op, waarin wij door middel van een kort gesprek alle nodige informatie verzamelen om aan de slag te kunnen met het samenstellen van uw pakket. Ook is het mogelijk om uw pakket zelfstandig te configureren op onze website!
Empty Date

2. Offerte & Contact

Naar aanleiding van de informatie uit het gesprek of na het configureren van uw eigen pakket verzenden wij binnen 48 uur een vrijblijvende offerte. Wanneer u akkoord geeft op de offerte, krijgt u een contract opgestuurd.
Empty Date

3. Aan de slag!

Na het tekenen van het contract gaan wij direct aan de slag met het gereedmaken van het pakket. Wanneer wij de hardware in huis hebben, spoelen wij de benodigde software in, waardoor u direct bij ontvangst van het pakket aan de slag kunt. Bovendien, als u kiest voor ons software en beheer pakket, komen wij de hardware op locatie installeren. Als dit niet het geval is levert het zelfstandig installeren van de apparatuur echter geen enkel probleem op door onze handige handleiding!
Empty Date

4. Recyclen

Na de looptijd van 2/3/4 jaar, nemen wij alle hardware weer in en geven het een tweede leven. Dit is duurzaam en financieel aantrekkelijk. Op dat moment leveren wij, indien u dat wilt, een gloednieuwe op maat gemaakte werkplek. Op deze manier zorgen wij ervoor dat u voortdurend beschikt over een goede werkplek, en dat voor een vast bedrag per maand!

1. Contact

Na het invullen van het contactformulier nemen wij telefonisch contact op, waarin wij door middel van een kort gesprek alle nodige informatie verzamelen om aan de slag te kunnen met het samenstellen van uw pakket. Ook is het mogelijk om uw pakket zelfstandig te configureren op onze website!
January 01, 2021
12:00 AM

2. Offerte & Contract

Naar aanleiding van de informatie uit het gesprek of na het configureren van uw eigen pakket verzenden wij binnen 48 uur een vrijblijvende offerte. Wanneer u akkoord geeft op de offerte, krijgt u een contract opgestuurd.
January 01, 2021
12:00 AM

3. Aan de slag!

Na het tekenen van het contract gaan wij direct aan de slag met het gereedmaken van het pakket. Wanneer wij de hardware in huis hebben, spoelen wij de benodigde software in, waardoor u direct bij ontvangst van het pakket aan de slag kunt. Bovendien, als u kiest voor ons software en beheer pakket, komen wij de hardware op locatie installeren. Als dit niet het geval is levert het zelfstandig installeren van de apparatuur echter geen enkel probleem op door onze handige handleiding!
January 01, 2021
12:00 AM

4. Recyclen

Na de looptijd van 2/3/4 jaar, nemen wij alle hardware weer in en geven het een tweede leven. Dit is duurzaam en financieel aantrekkelijk. Op dat moment leveren wij, indien u dat wilt, een gloednieuwe op maat gemaakte werkplek. Op deze manier zorgen wij ervoor dat u voortdurend beschikt over een goede werkplek, en dat voor een vast bedrag per maand!
January 01, 2021
12:00 AM

Hardware

 

Wij begrijpen de cruciale rol die hardware speelt in het soepel functioneren van uw werkplek. Ons doel is om bedrijven een alomvattende hardware-oplossing te bieden die niet alleen aan de huidige behoeften voldoet, maar ook meegroeit met de evolutie het bedrijf. Wij baseren onze pakketten op kennis van externe experts en de bijbehorende interne research.

Wij geloven in een proactieve benadering, waarbij wij potentiële problemen identificeren en oplossen voordat ze uw bedrijfsvoering kunnen beïnvloeden. FlexWrkPlk vind het belangrijk dat u zich kunt concentreren op wat echt belangrijk is voor uw bedrijf, waarbij alle mogelijke problemen omtrent uw werkplek ontnomen wordt. Laat ons u helpen de perfecte hardware oplossing voor uw werkplek te creëren, gebaseerd op betrouwbaarheid, innovatie en kennis.

Software en beheer

 

De meeste bedrijven zullen het probleem herkennen dat problemen omtrent de werkplek niet optreden op het gebied van hardware, maar juist op het gebied van software en beheer. Het overzetten van data, het onderhouden van de juiste beveiliging en externe opslag, en simpelweg de installatie van de hardware op locatie, zijn allemaal potentiële struikelpunten voor bedrijven waarbij deze aspecten geen onderdeel zijn van de corebusiness. Het op een soepele manier tackelen van deze aspecten is echter cruciaal voor een efficiënte en productieve werkomgeving. Daarom hebben wij, door onze samenwerking met specialisten, een product ontwikkeld om naast de fysieke werkplek, ook al het software en beheer uit handen te nemen van klanten. Lees hier meer over wat ons software en beheer pakket precies inhoudt.

Financiering en recycling

 

Grote initiële investeringen en onverwachte kosten is een onderdeel van ICT werkplekken waar budgetten aan onderdoor gaan. Wij bieden ons product daarom aan in abonnementsvorm, waarbij klanten gedurende een looptijd van 36 maanden een vast bedrag per maand betalen voor hun gehele werkplek.

Deze innovatieve oplossing zorgt voor voorspelbaarheid en transparantie, wat twee belangrijke drijfveren zijn van de ontwikkeling van ons product. Na de looptijd van 36 maanden wordt alle hardware bovendien ingenomen en krijgt het een tweede leven, wat er niet alleen voor zorgt dat het product duurzaam is en dus bijdraagt aan een circulaire economie, het levert door onze kanalen een goede restwaarde op, waardoor wij de producten aan kunnen bieden voor een scherpe prijs!

Meer lezen over onze duurzame aanpak?